woensdag 2 oktober 2013

Post-budgetchallenge inslaan

...deed ik vanochtend alsnog bij de Li.dl, want die A.H prijzen lijken na zo'n maand on a budget be-lach-e-lijk hoog.



Voor 12,80 aan groente en fruit ingeslagen (ohja, en een brood). Heerlijk om weer veel fruit te kunnen eten! Met de bloemkool, zoete aardappel en koriander wil ik curry maken, lekker met kikkererwten, kokosmelk en rijst, en de pompoen ga waarschijnlijk roosteren met rozemarijn, nomnom.

Ik ben alleen nog op zoek naar tijd om überhaupt te kunnen koken... Hadden ze helaas niet in het assortiment ;-)

Wat maak jij graag met bloemkool?

5 opmerkingen:

  1. Dat zal wel een heerlijk gevoel geven!! :) Eet smakelijk ;)

    (Ik hou trouwens van curry met bloemkool)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich liebe Lidl!
    Ben niet zo'n groot fan van bloemkool, doordat ik vroeger teveel zachtgekookte bloemkool met een sausje heb gehad. Misschien maar eens op zoek naar een recept dat wel fijn is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloemkool in dikke plakken snijden, insmeren met olijfolie, eventueel zout en/of peper en een half uurtje in de oven op 180 graden. Zorg dat de plakken elkaar niet overlappen. Eventueel halverwege even omdraaien. Heerlijk, geroosterde bloemkool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tekst hier! Ik ben op zoek naar een aanrechtblad van keramiek, graniet of composiet en vroeg me af of jullie betere prijzen weten te vinden online dan natuursteen-werkblad.be/keukentablet/. Ik ga namelijk een nieuw aanrechtblad kopen

    BeantwoordenVerwijderen